Tomteverkstad

Igår natt blev jag så sugen på att börja med min tomteverkstad (jag kan ju aldrig hålla mig till en sak i taget, så nu är det dags för nått nytt, igen...) och funderade på om jag skulle göra golvet svart o vitt med kartongbitar eller nått..Jag har i alla fall bestämt mig för att göra den i det gula huset, det jag la upp en bild på för ett tag sedan...
Men så var jag hos mamma på middag idag och gissa vad jag hittade, jo, svart o ljusgult kakel (inte vitt, men helt ok färg ändå) Tänk vad man kan glömma att man har massa saker, hittade även två kartonger möbler och grejer, bla en brio-bänk jag alltid velat ha, tydligen har jag köpt den för många år sedan o sen glömt o gått o önskat mig den på nytt =) haha.. tänk den som hade all tid i världen och massa utrymme! nu får det mesta stå hos min mamma, men snart ska iaf tomteverkstaden göras i ordning.
Är jätteinspirerad just nu, men jag måte lägga mig, men vi har en bebis som inte vill sova.. men jag får nog stänga datorn och lägga henne iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0