Tips: cradle tutorial

Jag hittade en sida med en massa bra tutorials, de är på engelska.
Just nu blev jag sugen på att göra denna: en vagga. Jag har försökt mig på att göra en vagga en gång på liknande sätt, men det blev inte så bra, jag hade ingen bra grund. Sen har jag gjort en hundkorg även den på liknande sätt, den blev väl bättre, men inte helt perfekt =) hundkorgen gjorde jag med botten av saltdeg, satt ner tandpetare och lindade garn i "slalom" mellan pinnarna och sedan målade jag allt. Vet inte var den är och om jag har någon bild på den, jag ska kolla det sen.
Det finns så mycket som jag vill göra men som inte blir av, får se om det blir någon vagga.

Och denna papegoja, det borde jag prova, att sätta fjädrar på nån av dem jag enbart gjort i lera..
Nu ska jag titta vidare på alla tutorials =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0