Funderingar kring bloggar och tips på tutorials

Funderar på att byta till blogspot, bara för att "alla" andra har det... men blogg.se är ju enkelt och jag är vanemänniska och tycker inte om när saker och ting ändras... så jag får fundera lite till, men det verkar ju enkelt att ha samma ställe som många andra miniatyrister...
Vi får väl se.
 
Just nu är jag fast i en blogg (som för övrigt är hos blogspot) 1 inch minis by Kris, kolla tex denna stol. Väldigt fin! Och det bara vimlar av andra "gör-det-själv" projekt. Stolen påminner för övrigt om den jag fick av Bibi i första swapen. Den är verkligen superfin och står fortfarande i min bokhylla i väntan på ett skåp att flytta in i =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0