skynda skynda

Söndag den 18/11 är sista anmälningsdag för miniatyr swap nummer 2 i gruppen: Temaveckor- miniatyrer, dockskåp och tittskåp på Facebook

Jag kunde inte låta bli att anmäla mig igen =) Det var ju så kul sist, denna gång har vi jultema, så det har blivit lite minijulpyssel de senaste dagarna, men jag tänker inte visa några bilder förrän efter bytet =)
Men imorgon kanske det kommer bilder på några andra saker jag gjort de senaste dagarna.
Jag har kommit in i en av mina "lerperioder" igen. Jag skulle kunna sitta dygnet runt och bara greja med min lera, men det går ju inte... men jag har hunnit en hel del tycker jag med tanke på att jag även måste äta, dammsuga, ta hand om en krypande dotter osv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0