Ett tittskåp till mormor (del 7 Telefonbordet)

Då allt jag ville ha med inte fick plats på bordet hade jag turen att ha en telefonbänk/byrå/avlastningsbord hemma. Köpt från Direct Trade AB (ingår i ett allmogemöbel set)
Foto: Anders Persson

Jag gjorde inte om byrån, utan la bara till saker på den =) Limmade fast en köpt bok en egentillverkad LP (utklippt ur någon reklam) Skrev ut foton och gjorde ett fotoalbum av papper, en sax och en burk med lim av fimolera. Telefonen är köpt på tradera och under telefonen ligger ett vykort (utklippt ur någon reklam)
Över byrån limmade jag fast en "tavla" på en svart katt, utklippt ur en vykortsreklam.
Foton: Anders
Jag lät ett kort ligga på golvet med lite "klipp-skräp". Och här i bloggen har jag "blurrat" alla foton, så ser det naturligtvis inte ut i tittskåpet på riktigt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0